8 Haziran 2010 Salı


Sting - Desert Rose


Yağmuru hayal ediyorum Çöl kumlarında bahçeleri hayal ediyorum. Acıların içinde uyanıyorum Zaman ellerimden akıp giderken aşkı hayal ediyorum. Ateşi hayal ediyorum. Bu hayaller asla yorulmayan bir atın boynuna asılı Ve alevler içinde. Onun gölgeleri bir erkeğin arzuladığı şekilde oynuyor. Bu çöl gülü. Onun her bir maskesi, gizli bir sözdür. Bu çöl çiçeği. Hiçbir hoş koku bana bundan daha fazla işkence etmemişti. Ve o bu yöne dönüyor O benim bütün hayallerimin mantığı içinde hareket ediyor Bu ateş yanıyor Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını fark ediyorum Yağmuru hayal ediyorum Yukarıdaki boş gökyüzüne bakışlarımı dikiyorum Gözlerimi kapatırım, bu müthis koku Aşkının tatlı sarhoşluğudur. Tatlı çöl gülü Onun her bir maskesi, gizli bir sözdür. Bu çöl çiçeği Hiçbir hoş koku bana bundan daha fazla işkence etmemişti. Tatlı çöl gülü Cennet'in hatıraları hepimizi ziyaret eder. Bu çöl çiçeği, bu müthis koku Düşüşün tatlı sarhoşluğudur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder